Τι βλέπουμε στην εικόνα; βλέπουμε άρθρο του ηλεκτρονικού Indepedent (ευχαριστούμε τον Μ. που μας το έστειλε). Τι γράφει το άρθρο;
Ας δούμε (ο τονισμός δικός μας):
Η Brussels Airlines έχει πραγματοποιήσει 3.000 πτήσεις χωρίς επιβάτες αυτόν τον χειμώνα για να αποφύγει την απώλεια χρονοθυρίδων απογείωσης και προσγείωσης.
Η μητρική εταιρεία της αεροπορικής εταιρείας, ο Όμιλος Lufthansa, επιβεβαίωσε ότι 18.000 πτήσεις είχαν πραγματοποιηθεί κενές, συμπεριλαμβανομένων 3.000 υπηρεσιών της Brussels Airlines, αναφέρει το The Bulletin.
Οι κανόνες της ΕΕ απαιτούν οι αεροπορικές εταιρείες να εκτελούν ένα ορισμένο ποσοστό τακτικών πτήσεων για να διατηρούν τις χρονοθυρίδες τους στα μεγάλα αεροδρόμια.
Σύμφωνα με αυτούς τους κανονισμούς «take it or leave it», πριν από την πανδημία, οι αερομεταφορείς έπρεπε να χρησιμοποιούν τουλάχιστον το 80% των προγραμματισμένων χρονοθυρίδων απογείωσης και προσγείωσης.
Αυτό αναθεωρήθηκε στο 50% καθώς λόγω κορονοιού τα ταξίδια γίνονται όλο και πιο δύσκολα – ωστόσο οι αεροπορικές εταιρείες εξακολουθούν να αγωνίζονται να πετύχουν αυτόν τον στόχο.
Ως αποτέλεσμα των τελευταίων στοιχείων του Ομίλου Lufthansa, η βελγική ομοσπονδιακή κυβέρνηση απέστειλε επιστολή στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ζητώντας αλλαγή των κανόνων για τη διατήρηση των χρονοθυρίδων.
Ακολουθεί την είδηση ότι οι ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες μειώνουν τα χειμερινά τους δρομολόγια εν μέσω της μείωσης της ζήτησης λόγω των ταξιδιωτικών περιορισμών της omicron.
Δύο πραγματάκια από εμάς.
Καταρχήν, όπως έχει δείξει η εμπειρία ο κοροντουβρουτζάς ο κατηραμένος έχει "αναγκάσει" διάφορα γκουβέρνα να αποζημιώσουν τις άμοιρες αεροπορικές για τη χασούρα. Η ψωροκώσταινα άλλωστε είναι εξαιρετικό παράδειγμα. Μετά σκεφτόμαστε αφελώς: Κάτι δεκάδες χιλιάδες πτήσεις χωρίς λόγο (πέρα από τις πολύτιμες χρονοθυρίδες) σημαίνουν καύσιμα. Πολλά καύσιμα. πάρα πολλά καύσιμα χωρίς λόγο. Δηλαδή φράγκα. Πολλά φράγκα. Πάρα πολλά φράγκα - χωρίς λόγο. Και μόλυνση του περιβάλλοντος. Μεγάλη μόλυνση. Όχι;
Και συνεχίζει το άρθρο:
Ο Όμιλος Lufthansa, στον οποίο ανήκουν οι αερομεταφορείς Lufthansa, Swiss International Airlines, Austrian Airlines και Eurowings, εκτός από την Brussels Airlines, έχει ήδη αποσύρει 33.000 πτήσεις τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο.
Παρόλο που η εταιρεία είδε μια άνοδο στις κρατήσεις το φθινόπωρο, αυτό σημείωσε ξανά βουτιά για τις αρχές του 2022, με πολλές χώρες να έχουν αυστηροποιήσει τις απαιτήσεις εισόδου στον απόηχο της τελευταίας παραλλαγής του κορωνοϊού.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Lufthansa, Carsten Spohr, δήλωσε στο AFAR: «Το φθινόπωρο, ήμασταν ακόμα ευχάριστα έκπληκτοι με το πόσο καλά είχε ανέβει η επιχείρησή μας. Αλλά από τα μέσα Ιανουαρίου έως τον Φεβρουάριο, βλέπουμε στην πραγματικότητα μια απότομη πτώση στις κρατήσεις».
Ο συνολικός αριθμός ακυρώσεων τους επόμενους μήνες αντιπροσωπεύει το 10% του προηγούμενου προγράμματος.
Η Ryanair μείωσε επίσης το πρόγραμμά της τον Ιανουάριο κατά 33% λόγω της πτώσης των κρατήσεων μετά την εξάπλωση του Omicron και των συνοδευτικών ταξιδιωτικών περιορισμών.
Εσύ υποτελή, πλήρωνε, τρόμαζε με "υγειονομικές κρίσεις", "κλιματικές κρίσεις", "διατροφικές κρίσεις" και πάει λέγοντας. Α! Και μη χρησιμοποιείς πλαστικά καλαμάκια. Έλεος πια! Λίγη υπευθυνότητα.
Παράνοια; Όχι. Απλά, καπιταλισμός.